[Openstandaarden] Word verplicht aan UGent-FirW

Peter Dedecker Peter.Dedecker at vtk2.UGent.be
Sat Oct 22 14:34:24 CEST 2005

Wim De Smet wrote:
> Waarom ze dat zo doen? Ik vermoed dat er op dat niveau in de
> administratie gewoon niemand werkt die op IT-vlak ver genoeg zit om een
> beter aanpak voor te stellen, te ontwerpen en te implementeren.

Vergeet het.  We hebben een goede IT-kracht op de faculteit.  Zijn taak
is het beheer van de website en het automatiseren van het decanaat en
administratieve diensten.  Zijn taak is dus die dingen verbeteren en hij
wou zelf ook liever met een webapplicatie werken.  Er is dus wel
degelijk iemand die op IT-vlak ver genoeg zit om een betere aanpak voor
te stellen, te ontwerpen en te implementeren.  Er zijn echter mensen die
dat niet zien zitten...

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent