[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

yves geunes geunes at evonet.be
Mon Oct 31 17:34:35 CET 2005

Herman Bruyninckx wrote:

> [...]
> publicaties ook gebeurt. Nu is er op peeceefobie.be geen spoor te vinden
> van een contactpersoon/verantwoordelijke.
>
> Het lijstje met "Dealers" vind ik toch wat te ver gaan: er wordt met geen
> woord gerept over de criteria waaraan dealers moeten voldoen om op deze
> lijst te mogen/kunnen voorkomen.

> Klopt, want zowat elk commercieel tool wil hier liefst in alle talen over
> zwijgen. Dit wordt dus de volgende promotie-actie die we van de tandem
> Fedict/Vanvelthoven mogen verwachten? :-) (Ik vermoed dat men jullie op

/Het volgende kreeg ik van Fedic.Lijkt me duidelijk.../

Geachte,

Zoals u weet is de Peeceefobie-campagne een samenwerking met de privé-sector. De lijst van de dealers werd samengesteld door enerzijds BCD (Unizo)en haar leden zoals Biass, QCom, Selexion, ITconnect, en anderzijds Compu at Home (omdat die blijkbaar geen lid zijn van BCD).

Fedict zelf is niet tussengekomen in de samenstelling van deze lijst.
Ik weet echter dat de computerdealer-sector zichzelf gestructureerd heeft en elke deelnemende computerdealer een soort van charter heeft laten tekenen.

Fedict heeft wel gevraagd dat ook niet-leden konden deelnemen, wat ze mij bevestigd hebben.

Het is ntuurlijk nog niet te laat. De campagane is pas gestart en duurt nog tot 7 december. Aarzel dus niet Mario Vandevoorde van BCD te contacteren.

Het is een kleine moeite voor ons om de website aan te passen!