Re: [Openstandaarden] kan iedereen openxml lezen/omzetten? Was:Re: De Standaard E-COLUMN "Wat Europa wél kan doen tegen Microsoft"

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Wed Apr 26 12:21:51 CEST 2006

FreeAld0 wrote:
> Men heeft me nogthans verteld dat zelfs in Word docs layout en content
> gescheiden zijn (net als dat in html pages gebeurd die css-en
> gebruiken).

Dat is normaal niet zo.  Je kan dat wel doen met opmaakprofielen ed, dat
hoort ook zo, maar de meeste mensen weten niet eens wat dat is.

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent