[Openstandaarden] Re: ODF viewer

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Fri Aug 4 21:23:20 CEST 2006

On Fri, Aug 04, 2006 at 08:28:28PM +0200, Ben Branders wrote:

> Nee, 't is een goede evolutie hoor, maar ik vind zo'n viewer een beetje
> overbodig: OpenOffice.org is gratis (dus je kan het even zelf snel
> downloaden) en je kan exporteren naar PDF.

Om gewoon een documentje te bekijken is die viewer ééérg handig. Spaart elke
keer toch 10 of meer seconden om OOo op te starten. En in combinatie met
mutt en auto_view is het nog beter: kan je gewoon meteen die .odt documenten
bekijken door verder naar beneden te scrollen.

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter

Homepage: <http://www.student.ru.nl/dieter.vanuytvanck/>