[Openstandaarden] Re: ODF viewer

Ben Branders ben.branders at gmail.com
Fri Aug 4 21:11:57 CEST 2006

Dieter Van Uytvanck wrote:
> Om gewoon een documentje te bekijken is die viewer ééérg handig. Spaart elke
> keer toch 10 of meer seconden om OOo op te starten. En in combinatie met
> mutt en auto_view is het nog beter: kan je gewoon meteen die .odt documenten
> bekijken door verder naar beneden te scrollen.

Da's wel waar, je bespaart op start-up tijd. En die kan soms wel oplopen
(afhankelijk van de pc waarop je werkt).

Maar dan vind ik de OpenOffice.org plug-in voor Firefox toch nog wel nét
iets handiger. Die maakt zelfs de omzetting naar PDF overbodig. :-)

Mvg
--
Ben Branders

  web      http://branders.name               http://www.livre.nl