[Openstandaarden] Re: ODF viewer

Jan Claeys janc+openstandaarden at lugwv.be
Mon Aug 7 15:29:28 CEST 2006

Op vr, 04-08-2006 te 20:28 +0200, schreef Ben Branders:

> Je kan er dus enkel tekst mee bekijken?
> Is het dan niet makkelijker om een ODF te exporteren naar PDF en die
> dan door te sturen? ;-)
>
> Nee, 't is een goede evolutie hoor, maar ik vind zo'n viewer een
> beetje overbodig: OpenOffice.org is gratis (dus je kan het even zelf
> snel downloaden) en je kan exporteren naar PDF.

De auteur is ook van plan een grafische OOo-onafhankelijke ODF-viewer
library te maken, heb ik begrepen (die mogelijk ook in Evince of zo
gebruikt zal kunnen worden?).  Deze text-viewer is echter vooral bedoeld
voor blinden of mensen die in een niet-grafische omgeving moeten werken
(via een terminal op een server bijvoorbeeld).

--
Jan Claeys