[Openstandaarden] Overheid kiest radicaal voor Open Document-formaat (ZDnet)

Johan Vervloet johan at linux.be
Fri Jun 23 16:24:00 CEST 2006

Op 23-6-06 heeft Tijl Vercaemer<Skender at vrijzijn.be> het volgende geschreven:
> België zet Microsoft voor het blok Overheid kiest radicaal voor Open
> Document-formaat
> http://www.zdnet.be/news.cfm?id=57875&mxp=181
>
> "Open Document Format (ODF) wordt de standaard voor kantoordocumenten bij de
> Belgische federale overheid. Andere formaten - en met name de
> bestandsformaten van Microsoft Office - mogen vanaf september 2008 niet meer
> worden gebruikt voor de uitwisseling van documenten. Dat principe wordt
> vandaag naar alle verwachting op de ministerraad goedgekeurd.

Dat zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.  Maar ik vind daarover niks
terug in de agenda van de ministerraad:
http://presscenter.org/archive/other/ad69b2728c58a14c71da480ab5c40c57/?lang=nl

Of zoek ik op de verkeerde plaats?

Johan

--
Johan Vervloet | programmeur
Chirojeugd-Vlaanderen vzw

Een mail zonder onderwerp is als Nicole zonder Hugo :)