[Openstandaarden] toegankelijkheid fitinjehoofd.be

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu May 4 10:32:49 CEST 2006

Quoting Mark Van den Borre <mvdborre at gmail.com>:

> Ik neem mijn hoedje af voor de de inspanning van Chocoweb om een
> grafisch attractieve campagne fitinjehoofd.be te bouwen, maar...

Even gebeld naar die chocoweb-mannen (allez, vrouwen):

"Ik heb uw mailtje net gelezen. Ik weet niet wat het probleem is, maar de site
is gemaakt in gewoon html voor het blindsurfer-label, daar komt geen flash aan
te pas. Ik stuur uw vraag door naar onze technici."

Beetje stom geweest en niet gevraagd om me met hen door te verbinden. Hopelijk
krijgen een paar mensen tijd om een en ander bij te werken.

Mark