[Openstandaarden] VRT - Radio1.be: onmogelijk om het nieuws van x uur te beluisteren

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Nov 12 23:37:18 CET 2006

On Sun, Nov 12, 2006 at 11:21:45PM +0100, Tijl Vercaemer wrote:

> De toegankelijkheid van de audiofragmenten is er inderdaad op achteruit
> gegaan. Hun internetspeler werkt nu wel op meer platformen, maar de links
> naar de mp3's voor het geval de internetspeler niet werkt, zijn verdwenen.

Ik heb hen dat ook uitgebreid gemaild. Nog 1 keer een antwoord gekregen a la
"werkt het niet als je de realplayer installeert?" maar dat is dus niet het
geval (firefox + mplayerplugin + realplayer plugin) en bovendien geen
oplossing voor gebruikers van ppc etc.

Heb zoiets teruggemaild maar nog steeds geen antwoord. Misschien wordt het
inderdaad weer eens tijd om ze en masse te gaan mailen. Zucht, waarom kunnen
ze het niet gewoon van de eerste keer goed doen bij de VRT?

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter

Homepage: <http://www.student.ru.nl/dieter.vanuytvanck/>