[Openstandaarden] politiek en open standaarden

Amedee Van Gasse amedee at amedee.be
Mon Nov 13 00:37:21 CET 2006

Hallo,

Hieronder een mailtje dat ik gestuurd heb naar aanleiding van een
uitnodiging die ik kreeg voor een bestuursvergadering van een bepaalde
politieke partij waar ik lid van ben.
De 139 (!) emailadressen heb ik verwijderd.
En ook het antwoord van een plaatselijk politicus.

Is het sinds Luc niet meer in de Wetstraat werkt dat het daar terug
achteruit aan het gaan is? ;-)

Groetjes,

Amedee Van Gasse
amedee at amedee.be