[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Wed Jan 9 16:24:20 CET 2008


Geert Hendrickx schreef:
> On Wed, Jan 09, 2008 at 03:39:34PM +0100, Mattias Campe wrote:
>   
>> Hallo OSB.be
>>
>> Onderstaand bericht heb ik verstuurd naar de klantenservice van KBC via
>> https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~BZJZ11B/-BZIQJDK/BZIR8HE/A1aa97/~-BZJZRR2
>> Eventueel kan u dit ook doen indien u bezorgd bent over deze gang van
>> zaken.
>>     
>
>
> Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met "deze gang van zaken"?
>
> Ik gebruik KBC Online reeds enkele jaren met Seamonkey onder NetBSD.
> Vooral nu (met de kaartlezer) Java geen vereiste meer is, werkt het
> prima, ik heb nog nooit echt problemen ondervonden.
>
> 	Geert
>   
Zelf heb ik geen ervaring met KBC Online, dus het zou best kunnen dat er 
geen problemen zijn wanneer men toch gebruikt maakt van een 
niet-ondersteund besturingssysteem of een niet-ondersteunde browser.

Met "deze gang van zaken" bedoel ik dat bv. Firefox of Linux niet 
officieel ondersteund zijn. Concreet houdt dat in dat als je belt met 
problemen naar de klantenservice zij niet zullen proberen om je te 
helpen het probleem op te lossen in Firefox of in Linux, maar dat zij 
zullen zeggen: "Installeer de laatste Internet Explorer en bel ons 
nogmaals terug mochten de problemen zich nog steeds voordoen", zoals 
geïllustreerd bij mijn kennis.

In het kader van deze mailinglijst kan deze "gang van zaken" IMHO niet 
getolereerd worden...

Hopelijk brengt dit bericht wat meer duidelijkheid in het probleem.

Mattias


More information about the Openstandaarden mailing list