[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.
Mattias Campe
Mattias.Campe at gmail.com
Wed Jan 9 16:24:20 CET 2008
Geert Hendrickx schreef:
> On Wed, Jan 09, 2008 at 03:39:34PM +0100, Mattias Campe wrote:
>
>> Hallo OSB.be
>>
>> Onderstaand bericht heb ik verstuurd naar de klantenservice van KBC via
>> https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~BZJZ11B/-BZIQJDK/BZIR8HE/A1aa97/~-BZJZRR2
>> Eventueel kan u dit ook doen indien u bezorgd bent over deze gang van
>> zaken.
>>
>
>
> Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met "deze gang van zaken"?
>
> Ik gebruik KBC Online reeds enkele jaren met Seamonkey onder NetBSD.
> Vooral nu (met de kaartlezer) Java geen vereiste meer is, werkt het
> prima, ik heb nog nooit echt problemen ondervonden.
>
> Geert
>
Zelf heb ik geen ervaring met KBC Online, dus het zou best kunnen dat er
geen problemen zijn wanneer men toch gebruikt maakt van een
niet-ondersteund besturingssysteem of een niet-ondersteunde browser.
Met "deze gang van zaken" bedoel ik dat bv. Firefox of Linux niet
officieel ondersteund zijn. Concreet houdt dat in dat als je belt met
problemen naar de klantenservice zij niet zullen proberen om je te
helpen het probleem op te lossen in Firefox of in Linux, maar dat zij
zullen zeggen: "Installeer de laatste Internet Explorer en bel ons
nogmaals terug mochten de problemen zich nog steeds voordoen", zoals
geïllustreerd bij mijn kennis.
In het kader van deze mailinglijst kan deze "gang van zaken" IMHO niet
getolereerd worden...
Hopelijk brengt dit bericht wat meer duidelijkheid in het probleem.
Mattias
More information about the Openstandaarden
mailing list