[openstandaarden] steden en gemeenten = mogelijk doelwit ?

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Thu Apr 25 17:18:15 CEST 2002

On Thursday 25 April 2002 17:01, Sven Vermeulen wrote:
> Laten we eerst in onze eigen boezem kijken en ervoor zorgen dat alles van
> ons (website, mailinglistarchieven incluis, vzw-statuut) in orde komen.
> Eenmaal dat gedaan, kunnen we de eerste Algemene Vergadering houden en ons
> eens bezighouden met die actiepunten.

Natuurlijk, eerst zien dat we kunnen starten en dat we zelf 100% in orde zijn
:-)

> Tenzij je momenteel doelt op individuele acties uiteraard...

Ik zou niet meteen individueel gaan beginnen... Eerst moeten we zo al wachten
tot de vzw er eigenlijk echt is. Daarna kan het geen kwaad om eerst eens te
overleggen wat we gaan aanpakken.

In het begin zou ik nog zeer kalmkes tot actie overgaan. Iedereen kijkt goed
naar die eerste actie(s) en we leren daaruit op welke vlakken we nog kunnen
verbeteren. Zo leert iedereen wat bij... daarna kunnen we het tempo opvoeren
en meerdere dossiers op hetzelfde moment verwerken.

Individueel werken zou ik toch afraden. Je zou minstens met 2 moeten zijn om
aan 1 doel te werken. Anders hadden we nooit een vzw moeten oprichten om
gelijkgestemde mensen te groeperen :-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."