[openstandaarden] Tekst online bankieren

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sat Aug 3 13:00:55 CEST 2002

On Saturday 03 August 2002 00:21, Dominique Devriese wrote:
> En dan
> zwijgen we nog over de toepassingen die afhankelijk zijn van de niet
> gestandaardiseerde uitbreidingen aan java van een bepaalde
> software-gigant <kuch>Microsoft</kuch>.  Enkele van de nadelen die
> hieruit voortvloeien zijn:

Last van een verkoudheid? :-)

Een tekst met <kuch> erin lijkt niet echt professioneel. Ik stel me hier
vragen bij omdat er nu zeker mensen gaan denken dat je anti-MS bent. De naam
MS mag van mij gerust wegvallen... "Een software-gigant" doet bij vele mensen
direct een lampke branden. Daarbij, het is niet alleen MS dat misbruik maakt
(of kan maken) van hun positie.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."