Re(2): [openstandaarden] Standaarden aanraden ?

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Fri Aug 9 15:41:47 CEST 2002

>Dit is ook mogelijk met open standaarden maar niet-vrije software (iets wat
>buiten de "scope" van deze thread gaat).

Oh ja? En hoe lang gaat bedrijf X het monopolie op, zeg maar,
office-software dan houden?

>  >  - gesloten standaarden zijn makkelijker te implementeren (je moet
>
>Hier ben ik niet mee akkoord. Ik vind open standaarden eenvoudiger te
>implementeren dan gesloten standaarden.

Rik heeft hier wel een punt hoor, Sven. Als ik snel-snel een  via het
internet met de http-cliënt Microsoft Internet Explorer toegankelijke
FrontPage-pagina in elkaar boks. Op dat moment is die oplossing voor
mij waarschijnlijk het makkelijkst, snelst en goedkoopst te
implementeren.

Mark