Re(2): [openstandaarden] Standaarden aanraden ?

Kurt Roeckx Q at ping.be
Sun Aug 11 21:41:13 CEST 2002

On Sun, Aug 11, 2002 at 03:01:45PM +0200, Sven Vermeulen wrote:

> Te weinig ervaring aan mijn zijde zorgt ervoor dat ik blijkbaar jouw/anderen
> hun argumentatie niet kan volgen.

Te weinig ervaring met eindgebruikers, en te veel ervaring met
software zelf.  Ge kunt niet meer denken als de gemiddelde
gebruiker.

Er zijn heel veel gebruikers die software niet "snappen", en
alleen bepaalde stappen volgen, en als ge 2 stappen van vologorde
wisselt kunnen ze niet meer kunnen volgen.

Kurt