[openstandaarden] FEEDBACK 1

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Wed Dec 4 16:55:14 CET 2002

On Wed, 2002-12-04 at 16:48, Rik Boven wrote:
> Boe
>

> Een beetje feedback van mijn agalev-tocht:
>
> 1. Definitie
> De definitie van open standaarden is niet duidelijk op de site. Gingen we
> niet 'open standaard', 'open formaat', 'gesloten formaat' gebruiken?
> Kunnen die duidelijk op de site komen, met alle voorwaarden?

Dat is inderdaad nog niet op de website zo geformuleerd. Ik zal met Mark
VDB het er eens over hebben. Blij feedback te hebben in ieder geval.

> 2. formatenlijst
> Blijkbaar is er wel degelijk een lijst van open formaten gewenst. In
> eerste instantie gericht op websites. Welke technologien mag/moet je
> gebruiken voor sites. (jpeg? png? flash? html, en zo ja, welke versie?)

Daar wordt momenteel aan gewerkt, maar het is nog niet 'zichtbaar' op de
site. Er wordt gewerkt met de kleurtjes rood en groen om ook visueel
vlug door te hebben wat open is, en wat gesloten.
Ik dacht wel dat er nu discussie was of ev. oranje zou kunnen gebruikt
worden voor redelijk open, maar niet volledig vrij. Maar dat is dan weer
een interne discussie die hier niet volledig relevant is.

Ook hier de vraag terug naar Mark en Bram(?). Zijn er al een aantal van
jullie werkjes voldoende gevorderd om op de website te komen?

> Slodder
>
> Rik

Thx voor de opbouwende kritiek. :-)

mvg,