[openstandaarden] FEEDBACK 1

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Dec 4 17:00:07 CET 2002

On 4 Dec 2002, Wim Stubbe wrote:

> Dat is inderdaad nog niet op de website zo geformuleerd. Ik zal met Mark
> VDB het er eens over hebben. Blij feedback te hebben in ieder geval.

> Daar wordt momenteel aan gewerkt, maar het is nog niet 'zichtbaar' op de
> site. Er wordt gewerkt met de kleurtjes rood en groen om ook visueel
> vlug door te hebben wat open is, en wat gesloten.
> Ik dacht wel dat er nu discussie was of ev. oranje zou kunnen gebruikt
> worden voor redelijk open, maar niet volledig vrij. Maar dat is dan weer
> een interne discussie die hier niet volledig relevant is.

Je hebt dus 2 kleurtjes (rood en groen) om het verschil tussen open en gesloten
aan te duiden, maar er zijn 3 dingen gedefinieerd?

What about

  groen = open standaard
  oranje (of geel?) = open formaat
  rood = gesloten formaat

?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds