[openstandaarden] FEEDBACK 1

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Thu Dec 5 00:00:34 CET 2002

Allen,

Als dit de definitieve conclusie is ben ik geen voorstander van kleuren
wel van een goed gekozen term die goed uitgelegd wordt door van de term
zelf een link naar zijn uitleg te maken telkenmale dit als een aanduiding
van de indeling wordt gebruikt.
Zie hiervoor hoe Tucows bv zijn software pakketten in een lijst indeelt
qua license met 'freeware', 'gpl', 'demo' ....

zie bv http://mac.tucows.com/webmac_default.html

Als je meer dan 3 kleuren hebt wordt het een onoverzichtelijke kleurboek
die zeker niet functioneler is dan het gebruik van een goedgekozen term.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20