[openstandaarden] FEEDBACK 1

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu Dec 5 00:28:08 CET 2002

Op wo 04-12-2002, om 16:48 schreef Rik Boven:
> 1. Definitie
> De definitie van open standaarden is niet duidelijk op de site. Gingen we
> niet 'open standaard', 'open formaat', 'gesloten formaat' gebruiken?
> Kunnen die duidelijk op de site komen, met alle voorwaarden?

Inderdaad. "Open Standaard", "Open specificatie" en "gesloten
specificatie" gingen we gebruiken.
http://openstandaarden.be/maillists/openstandaarden/1629.html

Inderdaad, zo nog niet in de site verwerkt. Lees in mijn andere post
waarom dat snel zal veranderen...

> 2. formatenlijst

Kijk eens hier:
http://openstandaarden.be/teksten/open_ogg
http://openstandaarden.be/teksten/gesloten_mp3
http://openstandaarden.be/teksten/open_png (dankzij Bram VD)

Praktisch, onmiddellijk nuttig voor de leek. En een interessant snuifje
extra voor wie meer wil weten. Enfin, zo zou het toch moeten worden.

Meer info over het hoe en waarom volgt morgen, na mijn laatste examen
:-)

Mark
--
Mark Van den Borre