Re(2):[openstandaarden] Stilte ?

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Jul 11 11:00:00 CEST 2002

Rik Boven  (11/07/02  8:35):

>Hmm, ik kan nochtans een hele waslijst belangrijke agendapunten geven om
>onmiddellijk te vergaderen :) Ik zie nog steeds niet in waarom die
>statuten zo belangrijk zijn. Soit, het zal wel meer aan mij liggen.

Gooi ze maar eens op de mailinglist. Het wordt tijd dat we een agenda opstellen.
De datum zal echter wel een probleem vormen vanwege verloven e.d. Maar dat zien
we dan wel wanneer het zo ver is.

>Statuten, website,... dat is allemaal 'vorm'. Nu is vorm ook wel
>belangrijk, maar wanneer gaan we het hebben over inhoud? Leg ik mijn lat
>weer te hoog?

Zeker niet, maar soms is een 'slavendrijver' eens nodig om de boel in gang te
houden. Anders hadden ze in Egypte ook geen piramide's vermoed ik ;-)

>Ik heb al in verscheidene verenigingen meegedraaid. Nooit heb ik zo'n
>passie voor statuten gezien :) Hehe, het is misschien mijn afkeer voor
>bureaucratie die boven komt.

Dat is juust de oorzaak van het vele vermelden, geen een die het ziet zitten om
er zich mee bezig te houden (ik ook niet). De meesten hier zijn techneuten, en
iedereen probeert een ander te overtuigen om zich er aan te zetten. Komt wel in
orde, eens goed mee lachen met deze eigenaardigheid.

>Neem de mailinglijst van de afgelopen maanden, elke thread zal ongeveer
>wel een geldig agendapunt zijn denk ik. Een agendapunt dat zo snel
>mogelijk van de baan moet zijn. Bureaucratische verlamming kunnen we
>missen als de pest.

:-) Zal dat misschien doen als mijn baas niet aanwezig is. :p

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel
  Tel 911 83603 - +32 2 528 3603