[openstandaarden] Functies ?

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Jul 12 09:38:24 CEST 2002

On Fri, 12 Jul 2002, Mattias Campe wrote:

[...]
> Hmm, waar ik eerst Rik steunde om naar de overheid te gaan, denk ik van
> nu eerder Sven te steunen (no offence Rik). Misschien dat het toch beter
> is om met de websites te beginnen, want van webmasters kun je enorm veel
> bijleren. Zo had ik er nog nooit aan gedacht dat mensen als pro-argument
> voor Flash "het geheimhouden van het design" zouden gebruiken. Wat
> betekent dat als je subiet naar de overheid zou stappen en ze komen af
> met "jamaar, wat als bedrijven hun design willen geheimhouden?",

Dat ze dan server side scripting gebruiken, met Java bijvoorbeeld. Dan
krijg je wel van die ergerlijke sites zoals www.leuven.be, waar je
bijvoorbeeld geen rechtstreekse link over beschikbare hotels kan
doorsturen naar bezoekers. Iedereen moet telkens opnieuw de hele weg
gaan klikken... Ik vind dit ook een vorm van `niet-toegankelijkheid'
van een website.

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480