[openstandaarden] Functies ?

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Jul 12 10:05:57 CEST 2002

Herman Bruyninckx wrote:
> On Fri, 12 Jul 2002, Mattias Campe wrote:
>
> [...]
>

> Dat ze dan server side scripting gebruiken, met Java bijvoorbeeld. Dan
> krijg je wel van die ergerlijke sites zoals www.leuven.be, waar je
> bijvoorbeeld geen rechtstreekse link over beschikbare hotels kan
> doorsturen naar bezoekers. Iedereen moet telkens opnieuw de hele weg
> gaan klikken... Ik vind dit ook een vorm van `niet-toegankelijkheid'
> van een website.
>
> Herman

Sorry, ik bedoelde het opmaak-design, zoals dat gebeurde bij de website
van http://www.rock-werchter.be Die mannen moet immers wauw en sjiek
overkomen (zo zijn hun zwart-wit affiches van vroeger nu ook al grote
stukken flashier gekomen), niet dat dat niet mogelijk is met CSS of zo,
maar daar ben je direct je design kwijt. De vraag is dan hoe je ze ervan
kunt overtuigen dat dit geen argument is... En het was dus niet dat die
webmaster geen oog had voor slechtzienden/blinden, want na het
commentaar van iemand van OSB (en toch vind ik VOS nog altijd beter
klinken ;), heb je meteen ook een logootje) is er een text-only versie
gekomen.

mvg
Mattias Campe