[openstandaarden] Faculteit toegepaste wetenschappen aan de RUG gebruikt Word als databank...

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Jul 12 09:49:33 CEST 2002

Sven Vermeulen wrote:

> De "databank" van de universiteit is gebaseerd op SAP. De communicatie tussen
> de organen onderling is in Word-formaat.
>
> Mvg,
> 	Sven Vermeulen

Dus hebben ze eigenlijk wel een echte databank, maar dan enen waarvan
het rapport formaat gebeurd in Word-formaat? Mag ik hier dan ook uit
besluiten dat het gaat om een MS-databank (ik wist alvast niet van
MS-databanken)?

Als dat zo zou zijn, dan zou het toch beter zijn om als rapport formaat
propere html te voorzien?

mvg
Mattias Campe