Re(2): [openstandaarden] tweewekelijkse todo lis t

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Fri Jul 26 10:04:00 CEST 2002

Sven Vermeulen  (26/07/02  7:59):
>[...]
>
>En waarom is dit nodig? Ik zie niet direct in wat OSB hierin te zoeken
>hebben. Of ik begrijp de fraze niet.

Slechte formulering van mij, wegens te veel onderbroken tijdens het typen van
mijn tekst. Had beter moeten herlezen.

Het formulier " Nieuwe account aanmaken" wordt niet goed weergegeven op mos1.0
op win98SE bij iemand. Controleren of dat enkel bij die persoon is, of bij
iedereen.

>Mvg,
> Sven Vermeulen

  NMBS TELECOM - TE 513