[openstandaarden] java/flash en zo

Koen Vervloesem koen.vervloesem at student.kuleuven.ac.be
Wed Jun 5 21:25:27 CEST 2002

> Dus had ik zo gedacht, kan er geen verplichting of zo komen, of een wet
> of zo, dat verplicht de surfers te kiezen op de startpagina tussen
> flash/java, OF textmode?
> Dit zou behoorlijk handig zijn

Zo'n wet zou mooi zijn, maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek. Het
enige wat we ondertussen kunnen doen is de webmasters informeren over
het belang van een website die door iedereen kan gelezen worden.
Speciaal voor blinden is ook het Web Accessibility Initiative van W3C
(http://www.w3.org/WAI/) interessant.

Groeten,

Koen
--
"About 1,000 instructions is a reasonable upper limit for the complexity
of problems now envisioned." (Herman Goldstine & John von Neumann, 1946)