[openstandaarden] VRT 927live website aangepa st.

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Jun 6 14:51:00 CEST 2002

Kristoff Bonne  (6/06/02  12:44):
> [...]
>dus niet zo'n probleem).
>
>- De URL-link op hun webpagina was in de vorm van een 'MMS:'; wat dus niet
>werkt op NS, mozilla en andere niet-IE browsers.
>
>Aangezien er geen "link" stond naar de webmaster; even een berichtje
>gepost op het publiekelijk forum:
>http://www.927live.be/forum/showMessage.jsp?id=8662&xsl=forum/message.xsl
>En, welliswaar na enkele dagen; werd de pagina door de webmaster
>aangepast!
>

>Je kunt zeggen wat je wil van de VRT; maar -dat ze geheel niet luisteren
>naar hun gebruikers- is toch niet zo. Ere wie ere toekomt!

De site was op aanvraag ook redelijk vlug aangepast. Ze werken in ieder geval
wel goed mee op dat gebied.

>(Ik heb eerder de indruk dat de problemen eerder te wijten zijn aan
>'onwetendheid' inzake de problemen die ze veroorzaken voor de 'niet
>mainstream-gebruikers'; dan echte onwil).

Daar kan makkelijker aan gewerkt worden dan onwil. Een beetje bijsturen in de
goede richting, en als ze luisteren komt het idd wel allemaal goed.

>Cheerio! Kr. Bonne.

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel