[openstandaarden] VRT 927live website aangepast.

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Thu Jun 6 17:27:05 CEST 2002

Gegroet,

On Thu, 6 Jun 2002, Philip Paeps wrote:
> Mjah ... ik vind dat wel een probleem :-)  De VRT heeft die site deels met
> mijn geld gebouwd, dus ik vind dat ik het recht heb om ook de streams te
> bekijken zonder dat ik daarvoor eerst nieuwe hardware en software moet
> aanschaffen.  Mozilla en Ogg onder FreeBSD op een Alpha staan volledig in de
> kou :-/  Niet dat voetbal me veel kan schelen (*g*) maar ik doe graag lastig
> over zo'n dingen :-)

Ik ook ;-); maar dan alleen als het over iets is waar ik echt KAN over
klagen. Ik heb een linux-laptop (intel) en een imac; dus ik kan
-eigenlijk- moeilijk zeggen dat ik de streams niet kan beluisteren; omdat
dat gewoon niet waar is.

Trouwens; één opmerking met een keer. Die "MMS:" zaak was m.i. al genoeg
om over te gaan klagen.

> Tsss ...  Niet alleen een non-standaard streaming implementatie, maar ook nog
> even een non-standaard URI om ernaar te verwijzen.

Maar ik vraag me af hoeveel mensen eigenlijk weten dat mms: geen standaard
is. Ikzelf heb ook een beetje moeten zoeken naar de juiste lijst met
bestaande URIs; om zelf zeker te weten.

Maar -aan de andere kant- ik ben geen webdesigner (die ik netwerk-beheer);
dus ... eigenlijk moest ik dat niet weten. ;-)

> Inderdaad een positieve verrassing.  Had ik echt niet durven verwachten van de
> VRT!
Ik eigenlijk wel. Dat hebben ze de vorige keer toch ook gedaan ivm de VRT-
en ketnet-website.

>  - Philip
Cheerio! Kr. Bonne.