[openstandaarden] Ridder Rik

Rik Boven rik at boven.net
Thu Jun 6 20:24:37 CEST 2002

Hallo allemaal

Op algemeen verzoek nogmaals een voorstelling van mezelf.

Ik ben Rik Boven (aka Ridder Rik, rib). Geboren en getogen in de
Antwerpse Kempen (ongeveer een kwarteeuw geleden).

Na wat omzwervingen in de faculteit rechten te Leuven ben ik
afgestudeerd in Geel als graduaat TI. (ole). Heden ten dage ben ik
werkzaam op de Cisco Systems TAC [1].

Ik heb Linux ontmoet ergens in 95 en ben actief geweest in ulyssis [2],
SIN [3] en nu ook L2U [4].

A ja, als je het nog niet moest gemerkt hebben, ik ben berucht voor mijn
gezever. Kom eens kijken op IRC en je weet wat ik bedoel :) [5]

Slodder

Rik

[1] www.cisco.com/tac
[2] www.ulyssis.org
[3] www.sin.khk.be
[4] l2u.iguana.be
[5] IRCnet: #linux.be

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )