[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Jun 11 22:40:58 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Herman Bruyninckx wrote:
> [...]
>
> Je zou de discussie een positieve afsluiter kunnen geven: maak een
> summier lijstje van wat de opeenvolgende standaarden aan extra
> functionaliteit aanbieden, en zet dit op de website.
> Dit kan webdesigners nuttig ondersteunen in het maken van de juiste
> keuze aan ``feature bloat'' voor hun doelpubliek.

Goed idee! En voor `zware' features die je ook `licht' kan implementeren
misschien ook het `lichte' alternatief erbij vermelden?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds