[openstandaarden] Hoi iedereen!

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Wed Jun 26 19:17:21 CEST 2002

>===== Original Message From TaXaN <TaXaN at kotnet.org> =====

>Mooi stukje tekst! Met wat verbeteringen/aanpassingen en jouw toestemming
>zou dit zeker niet misstaan op de website van OpenStandaarden.

Ik zou vereerd zijn. Mijn paper is 'free to use' en 'free to copy', zolang er
maar vermeld wordt waar en door wie de aanpassingen gedaan zijn, zodat er niet
iets gepubliceerd wordt met mijn naam onder waar ik niks mee te maken heb.
(Been there, done that, conclusion: no joy @ all)

>Misschien nog iets wat je kan vermelden in sectie 4 is die zaak over open
>standaarden in Peru. Zie de post van JanC op de mailinglist:
>http://www.openstandaarden.be/maillists/openstandaarden/openstandaarden00565.
html

zodra de tijd er is, zal ik zeker een kijkje nemen. maar waarom mij om Peru
zorgen maken, als het hier in Belgie al zo een soep is?

Wat ik trouwens ook ben vergeten, is een overzichtelijke lijst van open
standaarden, of dat is misschien beter iets voor op een site. Ik twijfel er
niet aan dat jullie zo wel een lijstje zullen hebben liggen ;)

Hierover heb ik trouwens ook wel wat over en weer gemaild met Bruce Perens,
maar ik kan nu niet aan die mails (zit nog steeds in LUC-BIB). Later
misschien.

>Een link naar de site van OS kan ook niet misstaan bij de referenties :)

;)

mvg,

     Wim

PS: toffe afsluiter TaXaN!!!

>--
>TaXaN
>
>|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
>|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
>|-<[              binary and those who don't.               ]>-|

loooool