[openstandaarden] voor persarchieven

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Nov 26 23:54:17 CET 2002

Er zijn in Europa ook nog eens een 100 tal patenten op een perpetuem mobil
(hopelijk heb ik die goedgeschreven)Om maar de idootischie ervan aan te tonen.

De dag dat ze patenten aanvaarden is de dag dat iedereen die programmeerd aan
vrije software of iets anders kans maakt om boetes of zelfs de bak in te vliegen.
Dat deden ze ook met filosofen een tijdje geleden.

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)