Re(2): [openstandaarden] Jabber, "verkracht" doo r C't... :'-(

ZipKid stefan at zipkid.com
Fri Sep 13 17:05:25 CEST 2002

On Fri, Sep 13, 2002 at 09:21:00AM +0100, Stubbe Wim 789070042 wrote:

> Nee hoor, maar een duiding vooraf op een vriendelijke manier kan geen kwaad
> denk ik. Ik heb tevens gewezen op het open karakter van het protocol en het
> belang daarvan. Dat is misschien een extraatje dat er nog rap bijgeplaatst kan
> worden wat past bij het sensibiliseren voor het gebruik van open standaarden.
> Ik ben in ieder geval al benieuwd of ze ook daar rekening mee gaan houden.
>
> mvg,
>
> Wim Stubbe

Niet vergeten dat maandbladen ongeveer 2 maand _voor_ publicatie moeten
af zijn om op tijd klaar te zijn. enkel de delen met bv lezersbrieven
over de vorige editie worden daar later aan toegevoegd. Een artikel
wijzigen zijn dingen die zover ik weet niet echt meer gedaan worden op
het laatste moment.
Uw mail heeft veel kans om als lezersbrief volgende maand gepubliceerd
te worden maar denken dat dit nu zal gecorrigeerd worden is nogal
utopisch denk ik.

Stefan Goethals

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #