Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Mon Aug 25 10:58:35 CEST 2003

Op maandag 25 augustus 2003 11:39, schreef Stubbe Wim 789070042:
> Tijl Vercaemer  (22/08/03  21:50):
>
> Zondag is ondertussen voorbij, en ik veronderstel dat het persbericht nog
> niet verstuurd is? Onderstaande tekst lijkt mij ondertussen voldoende
> uitgewerkt, kunnen we het bericht zoals het nu is verspreiden?

Deze tekst bevat het stuk over GSM's nog.  Lijkt mij niet aangewezen aangezien
GSM's verstrikt zitten een een vreselijk kluwen van allerlei patenten van
verschillende bedrijven...

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/