[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 10 23:15:39 CET 2003

On 10 Feb 2003, Kris Luyten wrote:

[...]
> aantrekkelijk gemaakt worden? Tis ook niet zo dat er enkel met negatieve
> dingen moet uitgepakt worden op zo een "nieuws" sectie., er zijn ook
> vele postieve dingen die er de laatste tijd rond open standaarden
> gebeuren. Misschien kwam dat wat verkeerd over, ik dacht aan iets
> zoals:http://openstandards.net/index.jsp

Dit is een initiatief dat de _wereld_ als publiek heeft. Ik denk dat we
inderdaad niet beter kunnen doen dan naar deze site linken als nieuwssite.
Of misschien is het al helemaal beter om wat Nederlandse vertalingen
te maken van wat daar beschikbaar is, en onze dossiers uit te
wisselen...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480