[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Tue Feb 11 13:01:53 CET 2003

Op di 11-02-2003, om 12:27 schreef Frank Van Damme:

> Om het met mijn prof. sociologie te zeggen: "communiceren is het indicatief
> opereren met onderscheidingen". Dus een definitie van wat een open
> standaard is kan niet anders als gebaseerd zijn op een duidelijk
> gedefiniëerd onderscheid in wat wel en wat niet een open standaard is.

Klopt: een definitie is van toepassing op een geval, of is dat niet.

Hier kan de definitie in verschillende 'gradaties' van toepassing zijn.
Daar moet een iets duidelijker lijn in getrokken worden, IMHO.

[...geen commentaar op de rest...]

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a