[openstandaarden] Samenvatting en conclusies over discussie "Toekomst van Open Standaarden"

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Thu Feb 13 10:51:54 CET 2003

Sven Vermeulen heeft geschreven:
> Samenvatting discussie "De toekomst van Open Standaarden"
[...]
> 3. Organisatie van OSB

[...]
> 	Verder werd er geopperd dat het huidige aantal mailinglists teveel is.
> 	ontwikkeling van de website (os-dev@) moet voldoende zijn.

Ik zou persoonlijk gaan voor een openstandaarden@, een os-dev@ en een
os-nieuws at . os-nieuws@ zou dan kunnen gebruikt worden vr specifiek OSB
nieuws en ander, meer algemeen open standaarden-nieuws.

Waarom nog een ml erbij?
Omdat ik denk dat sommige mensen wel geïnteresseerd zijn in Open
Standaarden en OSB, maar het nt zien zitten om dagelijks hun mailbox
volgestouwd te zien met discussies over de organisatie van OSB.
Ook kan men dan veel makkelijker door de archieven bladeren wanneer je
iets wilt opzoeken.

mvg
Mattias Campe