[openstandaarden] Definitie open standaarden

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Sun Feb 23 17:40:01 CET 2003

Op zo 23-02-2003, om 12:11 schreef Sven Vermeulen:
> On Fri, Feb 21, 2003 at 12:16:52PM +0100, Sven Vermeulen wrote:
> Ik heb de menustructuur enorm kleiner gemaakt (niet panikeren, de teksten
> bestaan nog steeds en er is uiteraard een backup van genomen).
Goed werk! Dat was dringend nodig.

De inhoud is nu veel steviger. Ik ga voor mezelf nog eens de formulering
herkauwen. Hier en daar kan het volgens mij wat kernachtiger,
duidelijker. Als ik klaar ben, gooi ik het in de groep. We kunnen dan
zien of de site ermee gediend is.

Kommaneuker als ik ben heb ik alvast enkele kleine typo's verbeterd:
tekst "Doelstellingen":
* "ICT verantwoordelijken" -> "ICT-verantwoordelijken"
tekst "Definitie":
* "We maken onderscheidt"-> "We maken een onderscheid"

Mark
--
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113