[openstandaarden] opdrachtsverklaring: de eindgebruiker?

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Mon Feb 24 09:20:56 CET 2003

OS-ers,

Met genoegdoening volg ik langs de zijlijn de evolutie....
Het doet me deugd. Voor mij loopt het in de goede richting.

Toch even dit:
Persoonlijk zou ik wel passief aan sensibilizering doen. Hiermee bedoel ik
dat OS er over moet waken dat zij haar website en documenten voor een
doorsnee leek probeert vertaanbaar te maken met een verklarende
woordenlijst die op elke pagina gelinked wordt en verder er voor te zorden
dat OS op de meest verscheiden websitelijsten wordt gelinked.

Deze laatste vorm van naar buiten komen, is iets waar ik tussen door graag
aan wil meewerken. Door familiale en professionele omstandigheden zal meer
dan dit voor mij vrij moeilijk worden de komende weken/maanden.

Meer dan dit geheel (en dat is al vrij veel) zal voor OS niet nodig zijn
om aan sensibilizering te doen. Door de naam en de site te verspreiden heb
je kans dat geintreesseerden meer naar de site gaan komen. Als die site
duidelijk is, komen ze van zelf wel terug en krijg je vanzelf dat men
overtuigd raakt, waardoor de groep blijft aangroeien en je vanzelf ook
meer medestanders krijgt.

Tot hier mijn persoonlijke bemerking.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20