[openstandaarden] opdrachtsverklaring: de eindgebruiker?

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 24 10:04:45 CET 2003

On Mon, 24 Feb 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

[...]
> Toch even dit:
> Persoonlijk zou ik wel passief aan sensibilizering doen. Hiermee bedoel ik
> dat OS er over moet waken dat zij haar website en documenten voor een
> doorsnee leek probeert vertaanbaar te maken met een verklarende
> woordenlijst die op elke pagina gelinked wordt en verder er voor te zorden
> dat OS op de meest verscheiden websitelijsten wordt gelinked.

Inderdaad. Wat ik in vorige postings bedoelde is _actieve_
sensibilisering; wat jij bedoelt is (denk ik) _passieve_: een link
doorsturen naar OS.be met de uitleg dat daar meer uitleg staat.
Ik steun deze passieve sensibilisering voor jan-met-de-pet natuurlijk
ook. En als jij aan de kwaliteitsbewaking hiervan zou willen meewerken
is dat natuurlijk erg nuttig :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480