[openstandaarden] 'postjes'

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sat Jun 7 08:49:01 CEST 2003

On Sat, 7 Jun 2003, Wouter Verhelst wrote:

> Net hoorde ik op het laatavondjournaal (toch fijn, zo'n herhalingen) dat
> de VLD net 2 nieuwe ministers aangesteld heeft, waaronder mevrouw
> Patricia Ceysens. Haar bevoegdheden zouden onder andere 'E-Government'
> inhouden.
Heb je daar ergens meer concrete informatie over?

> Ik stel voor dat we deze mevrouw op de hoogte brengen van ons bestaan,
> en de valkuilen die er zijn op het terrein. Met een beetje geluk krijgen
> we ze zo ver dat ze het gebruik van gesloten formaten actief zal
> bestrijden :-)

Patricia is al jaren gemeenteraadslid in Leuven, dus kan ik haar in
haar eigen biotoop eens proberen te spreken... En op haar webpagina
<http://www2.patriciaceysens.be/032.htm> zijn wel enige
aanknopingspunten voor open standaarden en tegen patenten te vinden
:-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480