[openstandaarden] Woordje uitleg bij Definitie

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Sun Mar 2 10:49:14 CET 2003

On Sat, Mar 01, 2003 at 06:15:31PM +0100, Wouter Verhelst wrote:
> Genoteerd, maar nog niet aangepast. Wil hier eerst voldoende meningen
> rond horen...

Uiteraard :)

> Hm. Begrijp ik het dan goed als ik zeg dat we die eigenlijk zelf
> samengesteld hebben?

Neen, ik heb die samengesteld en jullie hebben die zonder meer aanvaard :-)
Nu was de definitie inderdaad een hekel punt, dus kan dat gerust nog
expliciet aangepast worden - tijdens de discussie van dinsdag 2 weken geleden
kwamen we er ook niet uit...

Een ander voorstel wat betreft "open standaarden" is
[...]
	De specificatie moet Open zijn (zie hierboven) en moet een
	overeenkomst reflecteren tussen industriele, professionele,
	consumenten-organisaties en overheidsinstanties.
[...]

Deze is een snelle vertaling van
http://www.its.bldrdoc.gov/fs-1037/dir-034/_5071.htm

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.