[Openstandaarden] SP.a (Anne-Marie Baeke): Financikn had beter niet voor Microsoft gekozen

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Feb 10 23:58:59 CET 2004

David GLAUDE wrote:

> Ik belof that dit is geen news voor Onno...
> Maar het is toch interesant (zonder vertaling het is moeilijk voor mij).
>
> David GLAUDE

<knip>

Is dit vandaag al los gelaten. Kijk morgen eens wat er voor interpelatie
gebeurt op vlaams niveau. Jan Vanduppen.

Trouwens de www.vlaanderen.be is een waar bastion geworden van .doc .ppt
.exl formaten. Der staan er tegenwoordig meer op dan PDF's. Hopelijk
denk generatie 2016 dat naast het Chinees leren open standaarden leren
ook wel eens nuttig gaat zijn!