[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Jan 6 23:49:10 CET 2005

On Thu, 6 Jan 2005, Vansnick Rudi wrote:

[...]
> [...]
[...]
> Daarenboven is het eveneens aan te raden een identiteit te geven aan de
> organisatie. Dat deden we met softwarepatenten.be eveneens. Gehoor bij
> overheid en grotere organisaties krijg je pas als je bewijst wie en wat
> je bent. Als voorzitter van ISOC Belgium heb ik dat aan den lijve kunnen
> ondervinden.

Ik denk dat je hiermee een perfect antwoord formuleert op de vraag "wie
verstuurt": ik denk dat het een gezamelijke brief moet zijn van
OpenStandaarden.be, softwarepatenten.be en ISOC (en misschien nog andere,
uit de "consumenten-sector"), omdat dan al onze bezwaren
"gedekt" zijn door een identificeerbare organisatie: standaarden,
beveiliging, open internet, patenten, gebrek aan vrije markt competitie, ...

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480