[Openstandaarden] cc (cultuur centra) sites even groot probleem als peeceephobie.be

Wim De Smet fragmeat at yucom.be
Tue Nov 15 14:12:56 CET 2005

On Thu, 27 Oct 2005 20:45:59 +0200
FreeAld0 <freeald0 at belcenter.com> wrote:
>[...]
> Wat denken jullie ervan? Zou het kunnen dat je simpelweg het pakket
> msttcorefonts  nodig hebt?
> Maar ja, dit zijn dan geen FREE font types, niet?
>
> In ieder geval, dit zijn de URLs:
>
> 1 http://www.ccknokke-heist.be/
> 2 http://www.ccknokke-heist.be/blindsurf
> 3 http://www.ccwevelgem.be/
> 4 http://www.lierscultuurcentrum.be/
>
> ...allemaal gemaakt door http://www.zap.be/

apt-cache show flashplugin-nonfree (in debian) geeft:
Recommends: gsfonts-x11, libstdc++2.10-glibc2.2
Dit package (gsfonts-x11) doet niets anders dan fonts beschikbaar
stellen onder een andere naam. Ik heb het eens verwijderd en
inderdaad als je het verwijdert wordt de tekst niet meer getoond. Het
probleem is dus eigenlijk nogal subtiel, namelijk dat flashplayer
verwacht dat een aantal fonts onder een bepaalde naam voorkomen. (wat in
feite een redelijke verwachting is, als ik de synopsis van het package
zo bekijk) Mogelijk moet je dus in gentoo iets dergelijks installeren.

mvg,
Wim