[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Karim Dahdah karim at doran.be
Mon Oct 31 16:33:13 CET 2005

FreeAld0 wrote:

>Het probleem is ook: moet een overheid een aantrekkelijke site, of een
>toegankelijke site, die louter informatief is bedoelt, maken?
>is het geloof in beeldcommunicatie doorslaggevend geweest of precies
>publicitaire zaken zoals eerder aangehaald?

Beiden samen hoeven toch geen probleem te zijn?
Het laatste jaar heb ik heel veel geleerd om via CSS en semantische
opmaak heel mooie websites te maken. Een vriend van me, een goede
grafisch vormgever, is momenteel bezig om de website van de Hogeschool
Gent te restylen, volledig opgemaakt volgens de W3C-standaarden: mét css
is het een knappe vormgegeven website; zonder css kun je de website op
een correcte manier lezen (semantisch correct).
Binnenkort on line...

Greetz,

Karim